Proxecto de Lei dos Servizos de Atención ao Cliente
Malia as melloras que o texto introduce en cuestións como a atención personalizada, ou a garantía do acceso ás persoas con discapacidade, para Adeces e UCGAL hai lagunas que deberían corrixirse, entre elas:
A súa aplicación debería facerse extensiva a servizos á cidadanía de calquera administración, moitos dos cales presentan barreiras de acceso, xa que logo só é posible comunicarse cos mesmos a través de medios electrónicos, carecendo dun sistema de atención personalizada que facilitaría (no caso de que estivese cualificada) a exposición da solicitude dos cidadáns.
Cómpre que estas obrigas alcancen aos proveedores de servizos dixitais, evitando a asimetría regulatoria que ven caracterizando o mercados das telecomunicacións no seu sentido máis amplo.
Por outra banda, é necesario examinar a compatibilidade do Proxecto con outras leis xerais ou sectoriais que regulan estes servizos. rexístrao R con preto de 21 minutos. Orange está na outra banda da ecuación, pero aínda así acada os 14 minutos.