Reclamacións
Segundo a OAUT, o grupo Orange (6,29), ten o menor volume de reclamacións no servizo fixo, seguido de Movistar (8,44); por encima da decena Vodafone e o grupo Másmóvil.
En servizos converxentes, o menor volume é para Movistar (1,10), rexistro que Vodafone multiplica por 6. O resto dos operadores presenta un volume próximo a 2 ou a 1,50.
En canto ás reclamacións móbiles, o grupo Másmóvil e Movistar rexistran unha magnitude similar de reclamacións #ante a OAUT (ao redor de 0,80). Vodafone duplica esa referencia e o grupo Orange multiplícao por máis de 4 veces.
Pola súa banda, os datos da SETID falan dunha porcentaxe de reclamacións fixo que sitúa ao grupo Másmóvil como o mellor (0,41%), seguido de Euskaltel (0,67%). Entre 0,78% e 1,63% o resto de operadores fóra de Movistar (2,62%), que tamén presenta o peor dato en reclamacións de móbil (1,32%), o grupo Orange tamén supera o 1%. Neste servizo Euskaltel ten a mellor porcentaxe (0,06%).
En relación cos tempos de resolución de reclamacións tanto en fixo como en móbil, os mellores datos corresponden a Vodafone (4,20 e 0,55 días, respectivamente), as peores cifras son as de R, que con 31 días en fixo e 24 en móbil non teñen comparación posible con ningún operador.